divendres, 8 de novembre del 2013

Crema pastissera



Ingredients per a la crema
  • 500 ml de llet
  • 100 g de sucre
  • una beina de vainilla
  • 40 g de maizena (farina de blat de moro)
  • 4 ous
  • un pessic de sal
Procediment (surten 750 g aprox.)
  1. Per començar a fer-la, hem de col·locar tots els ingredients en un casso i els batrem bé amb la batedora, així evitarem que se'ns formin grumolls.
  2. Llavors ho portarem al foc (foc mitjà-baix) i ho remourem constantment fins que espesseixi.
  3. Finalment, serà qüestió de reservar-ho a la nevera fins a l'hora de servir. (Per evitar que se'ns formi cap pel·lícula en la superfície, és molt útil cobrir-ho amb paper film, tocant la crema).

6 comentaris:

miriam ha dit...

Una rica y deliciosa crema pastelera casera,me encanta!,todo lo que sea casero es fantastico y sano:-),yo tambien la hago en casa,la utilizo mucho para relleno de dulces o pasteles,es fantastica!
Besines,que tengas un buen finde guapi!!

Roser ha dit...

M'encanta, i queda tant bé allí on la posis... Una manera molt fàcil has explicat, ho provaré. petons

Eva ha dit...

Saps que no n'he fet mai??? quan vaig fer la coca de Sant Joan mentre jo amassava vaig demanar a la meva mare que me la fes.. així que aquesta recepta em ve genial, perquè mira que és bona eh!!!

Mònica Tarradellas ha dit...

La crema és un bàsic de la rebosteria catalana...i t'ha quedat genial!

Pumuky ha dit...

Una crema imprescindible i un bàsic de la rebosteria que no pot faltar!
Molt bona entrada Laia!

Petons!

Unknown ha dit...

Me a quedat perfecte,gràcies per els teus consells..Bonisssimmaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...